Zaznacz stronę

Paulina Marwińska

Pomagam firmom w budowaniu rozpoznawalności marki!

Od prawie dziesięciu lat ściśle związana z PR-em, marketingiem, reklamą oraz sprzedażą.

Dziennikarka i pasjonatka podróży. Uczestniczka wielu szkoleń marketingowych, sprzedażowych, brandingowych i networkingowych. 

=

W roku 2019 znalazła się...

 wśród TOP 100 Kobiet Biznesu wg. Pulsu Biznesu i była najmłodszą w historii osobą zakwalifikowaną do tego rankingu.

=

III miejsce w plebiscycie „Osobowość Roku 2019"

według Dziennika Bałtyckiego oraz II miejsce w plebiscycie „Osobowość Roku 2020″ w tym samym plebiscycie. 

Paulina Marwińska
=

Jedna z dziesięciu kobiet, które znalazły się w cyklu „Kobieta z pasją"

 na łamach ogólnopolskiego miesięcznika Imperium Kobiet.

=

Zdobywczyni prestiżowej statuetki "Lider w kreowaniu pozytywnego wizerunku firm

w konkursie Polish Businesswoman Awards magazynu ogólnopolskiego „Businesswoman&Life” w 2022 roku.

=

Zdobywczyni prestiżowej statuetki „Globalne działania Marketing&PR”

w konkursie Polish Businesswoman Awards magazynu ogólnopolskiego „Businesswoman&Life” w 2022 roku.

=

Zasiadła jako ekspert w panelu dyskusyjnym

dot. zmian gospodarczych i dynamicznie zmieniającego się rynku podczas pomorskiej edycji Forum Firm Rodzinnych Forbes w 2022.

Maarwin

Marketer. Strateg komunikacji marki.

Jeden z najlepszych specjalistów od PR w Polsce działający również na rynku globalnym.

Organizatorka wielu eventów komercyjnych, jak i kulturalnych. Konferansjerka. Zorganizowała ponad 600 eventów, przeprowadziła około 240 wywiadów. 

A to wszystko jeszcze przed 30-stką!

(…) Dbanie o publiczny wizerunek firmy to zajęcie wymagające dużej kreatywności i pomysłowości, szczegółowej wiedzy na temat funkcjonowania mediów i psychologii ludzkiej oraz długiej listy kontaktów w telefonie. Agencja Maarwin zajmuje  się kształtowaniem wizerunku, budowaniem strategii marketingowej, tworzy identyfikację wizualną danej marki i dba o kontakt z otoczeniem. Jej założycielka Paulina Marwińska zdobyła ogromne doświadczenie, a niektóre prowadzone przez nią marki zaistniały nawet na międzynarodowym rynku. (…)”

Ceni sobie współpracę ze stałymi klientami

dla których nieustannie monitoruje ich postrzeganie w danej grupie docelowej, nie tylko wkraczając do akcji w sytuacji kryzysowej, ale także wpływając na opinię publiczną w codziennych, niekoniecznie spektakularnych akcjach.

Na chwilę obecną skupia wokół siebie marki z sektora Premium

zajmujące się produkcją lub sprzedażą dóbr luksusowych, ocieplając ich wizerunek, kreując trendy sprzedażowe i targetując dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej przez media tradycyjne, internetowe i inne formy promocji pomagające w budowaniu dobrego PR-u.

Moim zadaniem jest nawiązywanie stałych relacji partnerskich pomiędzy firmami, jak również dbanie o całościowy, dobry wizerunek firmy, jak i o jej rozwój”.